SPORTS & YAŞAM DERGİSİ

Kavurmayı yiyin ama egzersizi unutmayın

Kavurmayı yiyin ama egzersizi unutmayın

 

Egzersiz, beslenmenize de dikkat etmeniz durumunda sağlıklı olmanızı sağlayacak, yüzünüzü güldürecek.
 
Sports International eğitmeni Hakan Şimşek bayramda keyifle yemek yerken, sporla nasıl bütünleştirebileceğinizi şöyle anlattı: 
 
- Kavurmayı yedikten en az 2 saat sonra egzersiz yapın. 
- Egzersiz öncesi yeteri kadar C vitamini alanların daha fazla yağ yakabildikleri düşünülerek sofranızda domates, portakal, greyfurt, yeşilbiber de bulundurmalısınız. 
- Misafiriniz bolsa, dışarı çıkamıyorsanız  bir saatte sadece bir dakika, yani 60 saniyede bir yerinizden kalkarak egzersizler yapabilirsiniz. 
- Çömelip kalkmalar, parmak ucunda yükselmeler, olduğunuz yerde  koşar gibi hızlı diz çekmeler, kolları ve bacakları yanlara açarak hafif sıçramalar  ya da merdiven inip çıkmalar şeklinde egzersizler yapılabilir. 
- Misafir ziyaretlerine giderken gün içinde yürüdüğünüz mesafeleri hızlı yürüyerek, asansör yerine merdivenleri kullanmak yapacağınız nabız artırma yollarından birisi olacaktır.”