SPORTS & YAŞAM DERGİSİ

PLAJDA FİT GÖRÜNMEK İÇİN 5 KÜÇÜK HAREKET

PLAJDA FİT GÖRÜNMEK İÇİN 5 KÜÇÜK HAREKET

Plajda Fit Görünmek İçin 5 Küçük I Iareket > Yaz Kim heyecanı ile geldi. Plajda sağlıklı ve fil bir vücudun sırrını Sports International ve Rhythnı Bilkent Fltness/Pilales Kğitıneni Mahir Tasatanel ile sizler kin derledik... KneesUp Hareket, eller omuzların gerisinde yerde ve sırt havada uygulanır Dizleri karna çekerek, uzanıp tekrar açılarak üst karın ve alt karın kasları harekete geçirir Uzuvları aynı zamanda çektiğimiz için karın kaslarının da sıkılaşmasma yardımcı olur Bu hareket 15 tekrar 2 set şeklinde uygulandığında ideal karın kası görüntüsüne ulaşılmasına yardımcı olacaktır Russiaı) T\\ ist Dizleri kama çekerek, gövde havada, kalça yerde kalacak şekilde uygulanan hareket, eller birleştirilerek sağa ve sola, vücuda hafif rotasyon vererek yapılır Önerilen hareket sayısı20 tekrar 2 settir Gövde yukarıda olduğu için üst karın kaslarını çalıştırırken, dizleri ve bacakları havaya kaldırmaktan dolayı alt karın kaslarının da harekete geçmesine yardımcı olur Yana doğru rotasyon gerçekleştirilirken de yan karın kasları ile vücudun merkez noktaları çalıştırılmış olur M AG röportaj 218 rnagdergicom.tr)S Uygulanan kol hareketi arka kolların hızlı sıkılaşmasma yardımcı olur Sahilde yardımcı ekipman olarak şezlongun kullanılabileceği uv^ulamada arka kol kasları kuvvet uygulanarak harekete geçirilir Dirseklerin arasında basketbol topu sıkıştırmış gibi dirsekleri birbirine yakın tutarak ve elleri şezlong üzerinde tutup, gövdeyi yukarı kaldırarak uygulanır Basitleştirmek için dizleri bükerek, zorlaştırmak için dizleri uzatarak uygulanabilir Triccps kaslarını güçlendiren hareket 15 tekrar ve 2 set olarak yapılabilir Kolay gibi gözüken ancak dengeyi ve sıkılaştırmayı birlikte hissettiren Plank hareketi, tüm kasları harekete geçirir Tek sette 1 dakika olarak uygulanan harekette, karnı ve beli düşürmeden karın hafif içeride, omuzlar rahat ve geride tutularak merkez bölgesi Güçlendirilir HandandToes Ayakların ve ellerin üzerinde duruş pozisyonu belirlenerek çapraz hareketlerle kol ve bacak yukarıda birleştirilir Bu hareket ile hem kol hem bacak hem de merkez bölge harekete geçirilir Yağ yakımmı sağlayan kardiyovasküler bir uygulama olan bu hareket de gün içerisinde rahatlıkla uygulanabilecek egzersizler arasında yer almaktadır: